۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۱۱۸۹
انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۷

مترو فرانکفورت آلمان تخلیه شد

پلیس آلمان گفت که از بیم بمب‌گذاری در یکی از واگن‌های مترو شهر فرانکفورت، دستور تخلیه ۵۰۰ مسافر از این قطار را صادر کرده است.

پلیس آلمان اعلام کرد که به دنبال دریافت گزارش وجود بمب در یکی از واگن‌های مترو فرانکفورت، قطار را تخلیه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس آلمان جمعه (پنجم بهمن) اعلام کرد که مترو فرانکفورت را به دلیل احتمال وجود بمب تخلیه کرده است.

پلیس آلمان گفت که از بیم بمب‌گذاری در یکی از واگن‌های مترو شهر فرانکفورت، دستور تخلیه ۵۰۰ مسافر از این قطار را صادر کرده است.

مقامات شهر فرانکورت بعد از این حادثه، خطوط پنج و شش مترو این شهر را بسته‌اند.

پلیس آلمان در توییتر نوشت که تدابیر لازم برای کشف این بسته در حال انجام است و از شهروندان آلمانی در اطراف مترو فرانکفورت خواسته آرامش خود را حفظ کنند.

برچسب ها: آلمان ، مترو ، فرانکفورت
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته