۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۱۴۶۸
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۷

جلسه استاندار خوزستان با مسئولان قوه قضاییه درباره اسماعیل بخشی

این دو فرد در اختیار دستگاه قضایی هستند و اطلاعاتی درباره جزئیات وضعیت آن‌ها ندارم، اما امروز عصر جلسه‌ای با مسئولان مربوطه داریم و جزئیات را پیگیری خواهم کرد.

استاندار خوزستان ضمن تأکید بر اینکه وضعیت پرداخت حقوق و فعالیت کارگران نیشکر هفت‌تپه به حالت عادی بازگشته است، خبر از پیگیری وضعیت سپیده قلیان و اسماعیل بخشی در جلسه امروز عصر با مسئولان قضایی داد.

ایرنا نوشت: هفته گذشته و در پی انتشار مستند «طراحی سوخته» از برنامه 20:30 که مدعی ارتباط اسماعیل بخشی و سپیده قلیان با گروه‌های خارج از کشور می‌شد، خبر بازداشت این دو فعال کارگری در رسانه‌ها منتشر شد.

حالا غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان درباره وضعیت این دو به ایرناپلاس می‌گوید: این دو فرد در اختیار دستگاه قضایی هستند و اطلاعاتی درباره جزئیات وضعیت آن‌ها ندارم، اما امروز عصر جلسه‌ای با مسئولان مربوطه داریم و جزئیات را پیگیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت فعلی کارگران هفت‌تپه و پرداخت حقوق ماهانه‌شان نیز، توضیح می‌دهد: وضعیت کارگران و کارخانه به حالت عادی بازگشته و در حال حاضر حقوق‌ها طبق روال پرداخت می‌شود.

استاندار خوزستان درباره اخباری مبنی بر اعتراض گروهی از کارگران هفت‌تپه نسبت به بازداشت بخشی می‌گوید: هیچ موردی در این باره نداشته‌ایم.

بخشی، قلیان و چند تن دیگر از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در پی چند هفته اعتصاب و اعتراض به خصوصی‌سازی و عدم پرداخت حقوق ماهیانه خود، 27 آبان سال جاری بازداشت و 21 آذر آزاد شدند.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود