۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۴۷۵۴
انتشار: ۱۴:۲۳ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۷

امام جمعه اهواز استعفا کرد

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

آیت‌الله موسوی‌جزایری با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از حوزه نیوز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

وی در «خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه اهواز» از «سمت امامت جمعه به دلیل ضعف قوای جسمی» سخن به میان آورد.

استمرار این بیماری، آیت‌الله موسوی‌جزایری را بر آن داشت که بنا به تکلیف شرعی و عدم توانایی در اقامه نماز جمعه، از سمت امامت جمعه استعفا دهند.

برچسب ها: جزایری ، رهبری ، استعفا
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید