۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۵۷۸۶
انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۷

نامه 150 نماینده در مخالفت با استعفای ظریف

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نامه‌ای به امضای 150 تن از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور در مخالفت با استعفای وزیر امور خارجه نوشته شده است.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی نوبت صبح امروز در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ در آغاز صحبت‌های خود در خصوص یک پیشنهاد الحاقی گفت: نامه‌ای به امضای ۱۵۰ تن از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور در مخالفت با استعفای وزیر امور خارجه تهیه شده است. حتماً در صحن علنی خوانده شود.

برچسب ها: استعفای ظریف ، ظریف ، مجلس
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود