۰۸ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۶-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۷۲۵۶
انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۶-۱۲-۱۳۹۷

ضرب و شتم مشتری سایپا در نمایندگی شرکت/ دلجویی سایپا از مشتری (+فیلم)

چند روز پیش، یکی از مشتریان سایپا در یکی از نمایندگی‌های این شرکت در کرمان در پی انتقاد از طولانی شدن زمان تحویل خودروی ثبت‌نامی خود، مورد ضرب و شتم مدیر این نمایندگی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این بانو که طبق گفته خودش ١۴ ماه پیش با پرداخت ٣١ میلیون تومان اقدام به ثبت‌نام برای خرید یک دستگاه خودرو با موعد تحویل سه ماهه کرده ولی هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته است، برای چندمین بار به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه کرده و خواستار تحویل خودرو شد، اما این بار مورد فحاشی و ضرب و شتم مسئول این نمایندگی قرار گرفت.

به گفته این مشتری، در ابتدا مسئول این نمایندگی اظهار کرده که خودرو موجود نیست و با کنایه به او گفته که باید خودرو را از فرانسه تحویل بگیرد! ضمن اینکه به صراحت به وی اعلام کرد که هیچ ضرر و زیانی از بابت تأخیر در تحویل خودرو به وی پرداخت نخواهد شد و سپس این فرد شروع به فحاشی و ضرب و شتم این مشتری کرد. پس از آنکه مشتری سوار خودرو شده تا به کلانتری رفته و از فرد خاطی شکایت کند، این فرد به سمت وی حمله‌ور شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

توضیحات یک خانم درباره کتک خوردن در نمایندگی سایپا در کرمان

پس از گذشت ساعاتی، رئیس این نمایندگی با مشتری تماس گرفته و با بیان اینکه اگر فیلم فحاشی و ضرب و شتم نماینده را پخش کند، دستش به هیچ جا نخواهد رسید، به وی هشدار داد که در صورت انتشار فیلم، خودرو به وی تحویل داده نخواهد شد و شرکت سایپا با پخش یک «شوی تبلیغاتی» از کنار موضوع به راحتی عبور خواهد کرد. نمایندگی نیز برای چند روز تعلیق خواهد شد و سپس کارش را از سر خواهد گرفت.

در پی این اتفاق که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی هم به صورت گسترده منتشر شد، نماینده ویژه مدیر عامل سایپا اعلام کرد که این موضوع به سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و از این مشتری دلجویی شده است.

جوابیه سایپا به انتشار ویدیوی ضرب و شتم یک مشتری در نمایندگی کرمان

عبدالله بابایی در ادامه اظهار کرد که فعالیت نمایندگی متخلف به حالت تعلیق درآمده است.

وی افزود: نمایندگی متخلف باید در مراجع قضائی پاسخگوی برخورد ناشایست خود باشد که پیگیری آن برعهده مشتری خواهد بود. علاوه بر آن، سایپا برخورد جدی با نمایندگی خواهد کرد و مجازات مختلفی برای آن در نظر گرفته خواهد شد تا از موارد مشابه جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، ناتوانی خودروسازان و واردکنندگان به تعهدات خود در قبال بخشی از پیش فروش‌های انجام شده از جمله مسائلی است که این روزها موجب نارضایتی بسیاری از مشتریان آنها شده است.

ارسال به دوستان
پرنده کمیاب در کاخ پکن (فیلم) گربه‌هایی که عاشق گرما هستند! (فیلم) بازگشایی تاریخی ورزشگاه آزادی؛ مسابقه خیریه ستارگان ۹۸ و پیشکسوتان سرخابی گردان مقاومت جنین: سلاحمان را تحویل نخواهیم داد  لوسی؛ بزرگترین فیل جهان با 20 متر ارتفاع در آمریکا(+فیلم و عکس) جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه: بعد از فتنه سال ۱۳۸۸ خیلی از افراد توبه کردند/ دشمن قصد دارد بین ما و نائب امام عصر(عج) شکاف ایجاد کند/ وعده صادق 3 در زمانش انجام می‌شود برج های ابر پاریس؛ شاهکاری از معماری نوین(+فیلم و عکس) تصاویری از محل سوءقصد به نیرو‌های پلیس بندر لنگه (فیلم) پایان محکومیت پابند الکترونیکی مهدی یراحی از قهرمانی‌های اروپا تا انتظار در مادرید؛ زیدان در اندیشه بازگشت طرز تهیه ۳ غذای ترکیه‌ای با بادمجان به روش یک آشپز استانبولی (فیلم) روشی برای تشخیص شوک انسولین و کمای دیابتی (فیلم) گردان جنین: سلاح‌هایمان را تحویل نمی‌دهیم افزایش مسمومیت با گاز CO در تهران؛ جان‌باختن ۷ نفر در یک هفته آنفلوآنزا بی‌رحمانه می‌تازد؛ چرا امسال اینقدر شدید است؟