۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۰-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۷۹۰۱
انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۰-۱۲-۱۳۹۷

رئیس جمهور عراق:خوشحالیم که همسایه‌های خوبی مثل ایران و ترکیه داریم

رئیس جمهور عراق گفت: دیدارهای ایشان با دیگر مقامات عراقی روابط ما را مستحکم‌تر خواهد کرد و همه آن ها به نفع ملت‌های دو کشور است.

رئیس جمهور عراق گفت: ما خوشبین هستیم کشورهای منطقه اهمیت امنیت عراق را درک می‌کنند. عراق محلی است برای همه کشورهای منطقه و منافع مشترک آن‌ها.

به گزارش ایسنا، برهم صالح رئیس جمهور عراق در نشست خبری مشترک با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران ، اظهار کرد: ما خوشبین هستیم کشورهای منطقه اهمیت امنیت عراق را درک می‌کنند. عراق محلی است برای همه کشورهای منطقه و منافع مشترک آن‌ها.

وی ادامه داد: عراق بسیار خوشحال است که میزبان شما است. شما همسایه ما هستید بسیار خوشحالیم که همسایه‌های خوبی مثل شما و ترکیه داریم. با تکیه بر ارزش‌ها، بر اصول دو کشور تاکید می‌کنیم، ان‌شاءالله آنچه که به نفع هر دو کشور است را انجام می‌دهیم. این سفر، سفر بسیار مهمی است امیدواریم خوش بگذرد.

رئیس جمهور عراق گفت: دیدارهای ایشان با دیگر مقامات عراقی روابط ما را مستحکم‌تر خواهد کرد و همه آن ها به نفع ملت‌های دو کشور است.

برچسب ها: رئیس جمهور عراق
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)