۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۹۲۲۶
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۷

وجود 56 نقطه حادثه خیز در استان تهران

استان تهران حدود 3 هزار کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و مسیر روستایی و شهری دارد که 56 نقطه از این مسیرها پرخطر هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: 56 نقطه حادثه خیز در این استان وجود دارد که بیشتر این نقاط پرخطر در مناطق کوهستانی و شرقی استان تهران قرار دارند.

عادل مصدقی روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: بیشترین محورهای پرخطر استان تهران در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و شمیرانات قرار دارند که برای افزایش ایمنی مسافران نوروزی در 30 نقطه تابلو، علائم و شیار لرزاننده نصب شده است.

وی افزود: میدان پیامبر اعظم (ص) و تقاطع گلدسته محدوده احمد آباد مستوفی و همچنین امین آباد، هرانده، مهرآباد، ورودی کمرد در شهرستان های شمالی استان و عوارضی اول آزاد راه ساوه و تقاطع صباباطری جزء پرخطرترین راه های استان تهران هستند.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: امسال برای آشکارسازی و کاهش خطر در این مسیرها 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نقاطی که احتمال تصادف با عابر پیاده وجود دارد، پل عابر نصب شده و همچنین در سال گذشته نیز تابلوهای تیپ (علائم خطر) برای کلیه نقاط حادثه خیز استان تهران نصب شده است.

به گفته مصدقی، استان تهران حدود 3 هزار کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و مسیر روستایی و شهری دارد که 56 نقطه از این مسیرها پرخطر هستند.

ارسال به دوستان
هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی