۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۹۲۲۶
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۷

وجود 56 نقطه حادثه خیز در استان تهران

استان تهران حدود 3 هزار کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و مسیر روستایی و شهری دارد که 56 نقطه از این مسیرها پرخطر هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: 56 نقطه حادثه خیز در این استان وجود دارد که بیشتر این نقاط پرخطر در مناطق کوهستانی و شرقی استان تهران قرار دارند.

عادل مصدقی روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: بیشترین محورهای پرخطر استان تهران در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و شمیرانات قرار دارند که برای افزایش ایمنی مسافران نوروزی در 30 نقطه تابلو، علائم و شیار لرزاننده نصب شده است.

وی افزود: میدان پیامبر اعظم (ص) و تقاطع گلدسته محدوده احمد آباد مستوفی و همچنین امین آباد، هرانده، مهرآباد، ورودی کمرد در شهرستان های شمالی استان و عوارضی اول آزاد راه ساوه و تقاطع صباباطری جزء پرخطرترین راه های استان تهران هستند.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: امسال برای آشکارسازی و کاهش خطر در این مسیرها 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نقاطی که احتمال تصادف با عابر پیاده وجود دارد، پل عابر نصب شده و همچنین در سال گذشته نیز تابلوهای تیپ (علائم خطر) برای کلیه نقاط حادثه خیز استان تهران نصب شده است.

به گفته مصدقی، استان تهران حدود 3 هزار کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و مسیر روستایی و شهری دارد که 56 نقطه از این مسیرها پرخطر هستند.

ارسال به دوستان
اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی