۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۰۲۵۷
انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۸

معافیت مالیاتی واحدهای تجاری آسیب‌دیده در سیل

معاون رئیس جمهور با اشاره به این‌که به کشاورزانی که مزارع‌شان با خسارت رو به رو شد، ۲ میلیون تومان کمک بلاعوض در هر هکتار در نظر گرفته شد و این میزان برای باغات، ۵ میلیون تومان است، گفت: کمک بلاعوض برای هر رأس دام سبک ۵۰۰ هزار تومان و دام سنگین ۳ میلیون تومان است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه به زودی مصوبه هیئت دولت برای سیل‌زدگان مازندرانی ابلاغ خواهد شد تا بازسازی آغاز شود، گفت: واحدهای تجاری که تا 50 درصد در سیل اخیر مازندران آسیب دیدند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در ساری و در جلسه شورای راهبردی مدیریت بحران مازندران، با بیان این‌که از ابتدای وقوع سیل تاکنون، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تنخواه به مازندران برای بازسازی خسارت ناشی از سیل کمک شده است، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیأت دولت سقف تسهیلات بلاعوض برای روستائیانی که واحدهای مسکونی‌شان دچار خسارت شد، ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است، همچنین برای ساخت واحدهای مسکونی نیز ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت خواهند کرد.

وی با بیان این‌که بر اساس تصمیم هیئت دولت برای هر واحد مسکونی شهری خسارت دیده از سیل در مازندران نیز ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: به واحدهای مسکونی که نیاز به تعمیر خواهند داشت، ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا می‌شود، همچنین واحدهای تجاری خسارت دیده نیز تا ۴۵ میلیون تومان می‌توانند تسهیلات دریافت کنند و واحدهای تجاری که تا ۵۰ درصد آسیب دیدند از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به این‌که به کشاورزانی که مزارع‌شان با خسارت رو به رو شد، ۲ میلیون تومان کمک بلاعوض در هر هکتار در نظر گرفته شد و این میزان برای باغات، ۵ میلیون تومان است، گفت: کمک بلاعوض برای هر رأس دام سبک ۵۰۰ هزار تومان و دام سنگین ۳ میلیون تومان است.

نوبخت با تاکید بر این‌که به زودی مصوبه هیئت دولت برای سیل‌زدگان مازندرانی ابلاغ می‌شود تا بازسازی آغاز شود، تصریح کرد: بیمه‌ها نیز برای پرداخت خسارت به مردم، زودتر وارد میدان شوند.

برچسب ها: معافیت مالیاتی ، سیل
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی