۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۹-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۰۴۲۵
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۹-۰۱-۱۳۹۸

تست دوپینگ 3 ورزشکار المپیک لندن مثبت اعلام شد

با اعلام کمیته بین‌المللی المپیک تست 3 ورزشکار از المپیک 2012 لندن مثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) سه ورزشکار از جمله مدال‌آور برنزی وزنه‌برداری آذربایجان را به خاطر دوپینگ در المپیک 2012 سلب صلاحیت کرد.

ولنتین هریستوف که عنوان سومی را در المپیک لندن در دسته 56 کیلو کسب کرده بود، باید مدال خود را پس دهد.

IOC اعلام کرد در آزمایش مجدد تست 2 ورزشکار دیگر از بلاروس در رشته دوی 800 متر مردان و پرتاب چکش زنان نیز مثبت شده است. هیچ کدام از این 2 ورزشکار نتوانسته بودند به فینال راه پیدا کنند.

بیش از 100 ورزشکار که تعداد زیادی از آنها مدال‌آور بودند، در آزمایش مجدد نمونه‌های اخذ شده از المپیک 2008 پکن و 2012 لندن تست دوپینگ‌شان مثبت شده است.

برچسب ها: دوپینگ ، المپیک
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی