۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۵۸۸۴
انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۸

یک نماینده مجلس سرپرست فدراسیون کشتی شد

نعمتی گفت: من از خانواده کشتی هستم و سال‌ها در کنار آنها بودم. از دغدغه‌های جامعه بزرگ کشتی به خوبی مطلع هستم و تلاش من کمک به آنهاست و حفظ این امانت است و همین‌جا از زحمات فراوان رسول خادم و حمید بنی تمیم کمال تشکر را دارم.

بهروز نعمتی،‌ سرپرست جدید فدراسیون کشتی گفت: از خانواده کشتی هستیم و به خوبی از دغدغه‌های این رشته را می‌شناسم.

بهروز نعمتی سرپرست جدید فدراسیون کشتی در گفت‌و‌گو با  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از اعتماد وزیر محترم تشکر می‌کنم. تلاش من در مدت زمان حضورم به عنوان سرپرست در وهله اول ادامه برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌ها و برنامه‌های فدراسیون است و در مرتبه دوم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی در نهایت سلامت و با رعایت حقوق تمامی نامزدهاست.

سرپرست فدراسیون کشتی ادامه داد: من از خانواده کشتی هستم و سال‌ها در کنار آنها بودم. از دغدغه‌های جامعه بزرگ کشتی به خوبی مطلع هستم و تلاش من کمک به آنهاست و حفظ این امانت است و همین‌جا از زحمات فراوان رسول خادم و حمید بنی تمیم کمال تشکر را دارم.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان