۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۶۶۹۹
انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۸

وزیر ورزش: معرفی سرمربی جدید تیم ملی درآینده نزدیک

در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی انجام شده که امیدواریم با بررسی های دقیق در آینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیگیری موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: با تعدادی از مربیان سطح بالای خارجی مذاکراتی صورت گرفته و نتیجه نهایی آن در آینده نزدیک اعلام می شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در این خصوص اظهار داشت: دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعدادهای خوبی که در رده های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با به کارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک 2020 توکیو صعود کنیم.

سلطانی فر در خصوص تعیین تکلیف نهایی هدایت تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید گفت: کاملا در جریان هستم که مسئولان فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستند و با تعدادی از مربیان خیلی خوب خارجی در این خصوص مذاکراتی داشته و به تفاهماتی رسیده اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوار هستیم ظرف روزهای آینده این مذاکرات به نتیجه نهایی برسد و هم سرمربی تیم بزرگسالان و هم سرمربی تیم المپیک ما انتخاب شوند. ما بیش از چهل سال است که به بازی های المپیک صعود نکرده ایم و آخرین حضورمان در مسابقات 1976 مونترال بود. فکر می کنم دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعدادهای جوانی که در رده های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با بکارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک 2020 توکیو صعود کنیم و نتایج خوبی هم بگیرم.

سلطانی فر در پایان تاکید کرد: در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی انجام شده که امیدواریم با بررسی های دقیق در آینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود