۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۸۶۰۲
انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۸

سپاه: دستگیری 3 شبکه مدلینگ در استان مرکزی

عوامل و اعضای دستگیر شده این شبکه های ابتذال به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سه شبکه سازمان یافته مدلینگ و ابتذال در این استان شناسایی و عوامل آنها دستگیر شدند.

سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شبکه های سازمان یافته در مراقبت های مستمر از سوی سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و عوامل آنها نیز با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: عوامل و اعضای دستگیر شده این شبکه های ابتذال به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: بر اساس دستورات مقام معظم رهبری درخصوص حفظ امنیت در فضای مجازی به ویژه در عرصه فرهنگی که شاهد هجمه سنگین و روزافزون دشمنان به پیکره سبک زندگی اسلامی هستیم، شناسایی شبکه های مدلینگ و ابتذال در دستور کار این نهاد انقلابی قرار گرفته است.

سردار کریمی تاکید کرد: صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی رویکرد اصلی سپاه پاسداران است و بر همین اساس با تمام افرادی که با تشکیل سازمان های ابتذال که بر خلاف موازین شرعی و انقلابی فعالیت می کنند بر خورد می شود.

سپاه روح الله استان مرکزی در اراک مرکز این استان مستقر است و هر یک از شهرستان های 12 گانه استان از یک سپاه ناحیه برخوردار هستند.

استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها: اراک ، مدلینگ ، سپاه
ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک