۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۰۳۱۳
انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۸

فروش داروهای گیاهی در عطاری‌ها، ممنوع

عطاری‌ها تنها اجازه فروش گیاهان دارویی بسته‌بندی و فله را دارند.

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه عطاری‌ها تنها مجاز به عرضه گیاهان دارویی هستند، گفت: فروش داروهای گیاهی تنها در داروخانه مجاز بوده و عرضه آن در عطاری‌ها ممنوع است.

به گزارش ایسنا، دکتر مهناز خانوی، با تاکید بر اینکه عطاری‌ها تنها اجازه فروش گیاهان دارویی بسته‌بندی و فله را دارند، عنوان کرد: اگر فراورده‌ای بسته‌بندی بوده و ادعای درمانی داشته باشد، مجاز به عرضه در عطاری‌ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه فروش فراورده‌ای که شکل دارویی دارد، در عطاری ممنوع است، تصریح کرد: تهیه این فراورده‌ها تنها از داروخانه‌های مورد تائید سازمان غذا و دارو است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، به گفته خانوی، سازمان غذا و دارو بر فعالیت داروخانه نظارت دارد و فراورده از نظر تاریخ، سلامت، مجوز، بررسی علمی قابل اعتماد هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم مردم برای تهیه فراورده‌های سلامت محور به داروخانه‌ها مراجعه کنند.

ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت