۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۸-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۰۵۲۶
انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۸-۰۳-۱۳۹۸

سوابق بازیگری همسر مقتول محمدعلی نجفی "میترا استاد"

همسر مقتول محمدعلی نجفی، تجربه بازیگری داشته و در فیلم سینمایی «دختر شاه پریون» هم به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران صبح امروز (سه‌شنبه هفتم خرداد) به قتل رسید. با این حال در بین تمامی اخباری که در این مدت در حال پخش است، سابقه‌ استاد در حوزه هنر و به طور ویژه بازیگری جالب توجه است.

همسر نجفی در سال ۹۶، برای بازی در فیلم «واران» از مرکز ‎کرمانشاه در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

سوابق بازیگری همسر مقتول محمدعلی نجفی، میترا استاد

استاد همچنین در فیلم سینمایی «دختر شاه پریون» به کارگردانی کامران قدکچیان به ایفای نقش پرداخته بود.

سوابق بازیگری همسر مقتول محمدعلی نجفی، میترا استاد

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی