۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۰۷۲۳
انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۸

اسپالتی رسماً از اینتر اخراج شد

باشگاه اینتر در بیانیه‌ای رسمی نوشت: همکاری ما با اسپالتی به پایان رسید و او دیگر سرمربی اینتر نخواهد بود. از این مربی به خاطر زحماتی که کشید تشکر می‌کنیم.
باشگاه اینتر به همکاری خود با اسپالتی پایان داد بدون آن که جایگزین او را معرفی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا، اینتر با هدایتاسپالتی در رده چهارم رقابت‌های سری A قرار گرفت و توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

چنان که پیش‌بینی می‌شد باشگاه اینتر به همکاری خود با اسپالتی پایان داد و رسماً این مربی را از کار برکنار کرد.

باشگاه اینتر در بیانیه‌ای رسمی نوشت: همکاری ما با اسپالتی به پایان رسید و او دیگر سرمربی اینتر نخواهد بود. از این مربی به خاطر زحماتی که کشید تشکر می‌کنیم.

باشگاه اینتر هنوز جایگزین اسپالتی را اعلام نکرده اما گاتزتا دلو اسپورت نوشت که کونته جایگزین اسپالتی خواهد شد و به زودی این انتخاب رسماً اعلام می‌شود.
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟