۰۹ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۱۰۲۶
انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۸

معاون بازاریابی و فروش سایپا:خودروهای مصرف کنندگان واقعی و تک ثبت نامی در اولویت تحویل است

سایپا با پایش ثبت‌نام‌كنندگان، خودروهای مصرف‌كنندگان واقعی و تك‌ثبت‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد.

معاون بازاریابی و فروش سایپا:خودروهای مصرف کنندگان واقعی و تک ثبت نامی در اولویت تحویل استمعاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با پایش ثبت‌نام‌كنندگان، خودروهای مصرف‌كنندگان واقعی و تك‌ثبت‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد.

به گزارش عصر ایران، حسین كاظمی طرقی، با بیان این مطلب گفت: با توجه به ضرورت جلب رضایت مشتریان و اجرای عادلانه برنامه تحویل خودروهای مشتریان، ثبت‌نام‌كنندگانی كه منتظر دریافت یك خودرو هستند، در اولویت قرار دارند و تلاش می‌كنیم خودروهای این طیف از افراد، زودتر به‌ دست‌شان برسد.

به گفته وی افرادی كه برای نخستین‌بار صاحب خودرو می‌شوند و یا برای نخستین‌بار قصد دارند از محصولات سایپا استفاده كنند، جزو مصرف‌كنندگان واقعی دسته‌بندی شده و خودروهای خود را زودتر از دیگران دریافت خواهند كرد.

کاظمی طرقی ادامه داد: سایپا پیش تر نیز در خصوص اولویت‌بندی تحویل خودروهای مشتریان اطلاع‌رسانی كرده و هدف خود را از اجرای این برنامه، مشتری‌مداری و جلب رضایت مصرف‌كنندگان واقعی اعلام كرده است.


معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و رسیدن به ركورد تولید بیش از 42 هزار دستگاه خودرو در یك ماه، تحویل خودروهای مشتریان با شتاب بیشتری در حال اجرا است و تلاش می‌كنیم در كمترین زمان ممكن، تعهدات خود را پاسخ دهیم.

برچسب ها: سایپا ، بازار یابی
ارسال به دوستان