۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۱۰۶۲
انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۸

محکوم کردن تازه‌ترین شهرک سازی اسرائیل توسط اتحادیه اروپا

محکوم کردن تازه‌ترین شهرک سازی رژیم صهیونیستی توسط اتحادیه اروپااتحادیه اروپا به شدت تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی را برای ساخت بیش از ۸۰۰ واحد شهرکی در قدس شرقی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اتحادیه اروپا امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای در واکنش به طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۸۰۰ واحد شهرکی در قدس شرقی، تأکید کرد: اتحادیه اروپا به شدت مخالفت خود را با سیاست شهرک سازی اسرائیل از جمله در قدس شرقی اعلام می‌دارد.

در این بیانیه آمده است: شهرک سازی در قدس شرقی، طبق حقوق بین‌الملل اقدامی است غیرقانونی و مانع دستیابی به صلح می‌شود و اتحادیه اروپا نیز به منظور حمایت از آغاز دوباره روند مذاکرات درباره راه حل دو کشوری به تماس‌های خود با طرف‌ها و شریکان بین‌المللی ادامه می‌دهد.

اتحادیه اروپا در ادامه بیانیه خود آورده است: سیاست شهرک سازی و گسترش آن در قدس شرقی امکان دستیابی به راه حل دو کشوری را تضعیف می‌کند؛ اقدامی که تنها راه حل واقعی برای دست یابی به صلح عادلانه و پایدار به شمار می‌رود.

ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود