۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۱۷۰۱
انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۸

رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان معلولان / تیم کامپوند مردان فینالیست شد

رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان معلولان / تیم کامپوند مردان فینالیست شددر ادامه مسابقات جهانی تیروکمان معلولان در هلند، تیم کامپوند مردان با شکست تیم چین راهی فینال شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان معلولان در هلند و در بخش ریکرو مردان تیم ایران با ترکیب غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و اصغر زارعی نژاد پس از استراحت در مرحله اول برابر لهستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر هند با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

هم‌چنین تیم کامپوند مردان با ترکیب علی سینا منشازاده، هادی نوری و رمضان بیابانی پس از استراحت در دور اول برابر برزیل با نتیجه ۲۲۸ بر ۲۲۳ به برتری رسید و حریف مالزی در یک چهارم نهایی شد.
تیم ملی کشورمان در ادامه ۲۳۲ بر ۲۲۳ مالزی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.
کمانداران ایران در ادامه برابر چین ۲۲۴ بر ۲۳۸ به برتری رسید و راهی فینال شدند.
ترکیه حریف ایران در فینال خواهد بود.

دیدار فینال شنبه ۱۸ خرداد برگزار خواهد شد.

ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته