۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۶۷۳۳۰۵
انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۵-۰۳-۱۳۹۸

مشترکان موبایل بیش از جمعیت کشور هستند!

تعداد مشترکان تلفن همراه ایران تا پایان سال گذشته، به بیش از ۹۳ میلیون رسیده است.

تعداد مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در سال ۹۷، ۹۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۵۸۴ است و در مقایسه با سال ۹۶ که آمار ۸۸ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۷۲۳ داشته، رشدی نزدیک به پنج میلیون را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، از طرفی ضریب نفوذ تلفن همراه تا پایان سال ۹۷، ۱۱۳.۳۴ درصد بوده که در مقایسه با ضریب نفوذ ۱۱۰.۵۳ درصدی تا پایان سال ۹۶، حاکی از نزدیک به سه درصد افزایش است. همچنین پوشش جاده‌های اصلی فرعی ریلی، به ۸۶.۶۵ درصد رسیده است که در مقایسه با آمار ۸۲ درصدی در سال ۹۶، رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد.

مشترکان موبایل بیش از جمعیت کشور هستند!

بررسی سهم اپراتورهای تلفن همراه از ۹۳ میلیون مشترک، نشان می‌دهد ۵۹.۲۹ درصد متعلق به شرکت مخابرات ایران (همراه اول)، ۳۶.۴۵ درصد متعلق به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، ۴.۲۴ درصد متعلق به شرکت خدمات ارتباطی رایتل و ۰.۲ درصد سازمان منطقه آزاد کیش است.

مشترکان موبایل بیش از جمعیت کشور هستند!

طبق آمار اعلامی از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، بیشتر بودن ضریب نفوذ سیم‌کارت از ۱۰۰ درصد، نشان می‌دهد که تعداد سیم‌کارت‌های موجود، از جمعیت ایران بیشتر است که این موضوع اگرچه می‌تواند حاکی از چند سیم‌کارته بودن افراد باشد، اما نشان می‌دهد به احتمال زیاد کمتر کسی در ایران حضور دارد که حتی یک سیم‌کارت هم نداشته باشد.

مشترکان موبایل بیش از جمعیت کشور هستند!

برچسب ها: مشترکان موبایل
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر