۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۲۶-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۳۵۸۱
انتشار: ۱۸:۵۱ - ۲۶-۰۳-۱۳۹۸

دستگیری عوامل آتش سوزی پارک جنگلی چیتگر

رئیس کلانتری وردآورد از دستگیری عاملان آتش روزی روز جمعه پارک جنگلی چیتگر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "سید مراد پیروندی در این خصوص گفت: ۱۹:۱۰ دقیقه جمعه هفته گذشته ماموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد برای دومین بار از آتش سوزی قسمتی از پارک جنگلی چیتگر با خبر شدند و تیم عملیات کلانتری بلافاصله برای جلوگیری از خسارت بیشتر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

وی با بیان اینکه عاملان آتش سوزی به ترتیب ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله هستند که توسط ماموران یگان حفاظت فیزیکی مستقر در پارک جنگلی چیتگر دستگیر شدند، ادامه داد: با اقدام سریع ماموران آتش نشانی عملیات اطفاء حریق در پارک جنگلی چیتگر با موفقیت انجام شد.

سرهنگ پیروندی اضافه کرد: کارشناسان، وسعت آتش سوزی را ۵۰ متر مربع از محدوده غربی پارک جنگلی چیتگر تعیین کرده اند.

رئیس کلانتری وردآورد تصریح کرد: با بررسی های بیشتر مشخص شد هر سه فرد دستگیر شده با یکدیگر دوست هستند که از فردیس کرج با مترو به پارک چیتگر آمده و یکی از آنها با انداختن ته سیگار خود به داخل علوفه خشک شده در قسمتی از پارک، موجب آتش سوزی در پارک جنگلی بزرگ و قدیمی چیتگر شد.

پیروندی با تاکید بر اینکه شهروندان در زمان حضور در پارک های جنگلی از انداختن ته سیگار و یا ایجاد شعله دوری کنند، گفت: در این فصل از سال چمن زارهای پارک های جنگلی خشک است و با کوچک‌ترین آتش شعله ور شده و موجب آتش سوزی به وسعت زیادی خواهد شد.

برچسب ها: پارک چیتگر
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود