۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۵۸۶۵
انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۸

جزئیات جان باختن 3 عضو یک خانواده در خوی/ بی احتیاطی

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: بی احتیاطی و اتراق در مسیل موجب جان باختن سه عضو یک خانواده در خوی شد.

به گزارش ایرنا امیرعباس جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خانواده برای تفریح آخر هفته، مسیلی را در زیر پل موسوم به راه آهن در خوی انتخاب کرده بودند که با توجه به افزایش سطح آب، خودرو آنان غرق شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه سه عضو این خانواده شامل ۲ زن و یک کودک نیز در آب رودخانه غرق شد.

وی بیان کرد: اتراق در کنار رودخانه ها امری نامناسب به ویژه در زمان بروز بارش های رگباری است که می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

جزئیات جان باختن سه عضو یک خانواده در خوی/ بی احتیاطی

برچسب ها: بی احتیاطی ، خوی
ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود