۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۶۸۲۸
انتشار: ۲۰:۴۲ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۸

انهدام کامل تیم تروریستی در آذربایجان غربی

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه، از انهدام کامل تیم کمکی ضدانقلاب خبر داد که شب گذشته برای نجات متواریان درگیری روز دوشنبه به منطقه عمومی چالدران وارد شده بود.

به گزارش فارس، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال درگیری روز گذشته رزمندگان اسلام با یکی از گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه عمومی چالدران و کشته و زخمی شدن شماری از آن‌ها، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) به تعقیب متواریان و بقایای گروهک در منطقه صفر مرزی اقدام کردند که شب گذشته تیم دیگری از ضدانقلاب که به منظور کمک‌رسانی و نجات متواریان درگیری قبلی و آسیب رساندن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران از خاک ترکیه وارد حریم کشورمان در منطقه ماکو شده بودند، با هوشیاری و اقدام به موقع رزمندگان اسلام مواجه شده و به طور کامل منهدم شدند که جنازه‌های کشته‌شدگان به همراه سلاح و تجهیزات مربوطه در اختیار رزمندگان اسلام است.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) یک بار دیگر به اشرار و گروهک‌های ضدانقلاب و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن‌ها هشدار می‌دهد که هرگونه تعدی مذبوحانه برای خدشه‌دار کردن امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با اقدام قاطع و کوبنده رزمندگان اسلام مواجه خواهد شد.

ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟