۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۹۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۹۱۳۸
انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۸

سخنگوی قوه قضا: اعدام و اتهام جاسوسی به قائم مقام قالیباف دروغ است

در مورد این پرونده هم خبر اعدام و هم اتهام جاسوسی دروغ است و اصلاً در این پرونده چنین اتهامی وجود ندارد.

سخنگوی قوه‌قضائیه از صدور کیفرخواست برای عیسی شریفی، قائم‌مقام شهردار پیشین تهران خبر داد و گفت: ادعای اتهام جاسوسی برای این متهم صحت ندارد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره پرونده شریفی و صدور کیفرخواست به اتهام جاسوسی و خبر اعدام وی که تکذیب شد، گفت: قوه‌قضائیه سخنگو دارد و مرجع رسمی اعلام مواضع قوه قضائیه به ویژه در پرونده‌های مهم است و بخشی از اخبار کذبی که در جامعه منتشر می‌شود، متاسفانه از ناحیه برخی از منتسبین به رسانه‌هاست.

وی ادامه داد: توصیه اخلاقی، حقوقی و قانونی این است که اگر نسبت به صحت موضوعی اطمینان ندارید، انتشار ندهید. البته در مورد این پرونده هم خبر اعدام و هم اتهام جاسوسی دروغ است و اصلاً در این پرونده چنین اتهامی وجود ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: پرونده در ارتباط با جرایم مالی است و در دادسرای نظامی رسیدگی و منجر به صدور کیفرخواست شده و در نوبت رسیدگی در دادگاه است.

اسماعیلی افزود: علت اینکه رسیدگی به پرونده در دادسرای نظامی است این است که این فرد نظامی و مامور به فعالیت در شهرداری بوده است.

وی اضافه کرد: پرونده ۱۳ متهم دارد و متهمان اصلی آن کماکان در بازداشت هستند.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۲
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
3
این فرد نظامی و مامور به فعالیت در شهرداری بوده است یعنی چه ؟این که ایشون دو شغله هستند یا تخصص شون شهرداری گونه هست یاسفارش شده هستن؟ کدومش؟
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)