۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۹۶۷۳
انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۸

«طراوت خاکسار» بانوی کاراته کا به فینال قهرمانی آسیا راه یافت

«طراوت خاکسار» ملی پوش تیم کاراته زنان ایران با شایستگی به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافت.

شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا از امروز (جمعه) به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند آغاز شد. تیم ایران در ۲ بخش کاتا و کومیته زنان و مردان در مسابقات قهرمانی آسیا روی تاتامی می‌رود.

این پیکارها دارای امتیاز رنکینگ جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

مرحله مقدماتی تمامی اوزان و همچنین رقابت‌های کاتا امروز (جمعه) برگزار می‌شود و پیکارهای رده بندی و فینال فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

«طراوت خاکسار» بانوی کاراته کا به فینال قهرمانی آسیا راه یافت
همچنین رقابت‌های کومیته مردان و زنان نیز یکشنبه انجام می‌شود.

در آغاز این پیکارها و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم «طراوت خاکسار» ابتدا نماینده هند را شکست داد و سپس «مائو اسو» از فیلیپین را ۳ بر ۲ مغلوب کرد. نماینده کشورمان در ادامه «آنو آریکاری» از نپال را هشت بر صفر شکست داد و در نیمه نهایی نیز «آگونگ» از اندونزی را در پایان مبارزه‌ای تماشایی با حساب ۶ بر ۵ شکست داد و به فینال رسید.

فردا (شنبه) برای کسب مدال طلا با «سونیچ راخیموآ» از ازبکستان مبارزه می‌کند.

مبارزات سایر نمایندگان ایران، در حال پیگیری است.

ارسال به دوستان
رونالدو: پیروزی مقابل استقلال بسیار مهم بود ترکیه بین ناتو و بریکس؛ آنکارا به دنبال تعادل در روابط بین‌المللی پارلمان اروپا به وام 35 میلیارد یورویی به اوکراین با پشتوانه دارایی‌های روسیه رای داد شکست آبرومندانه استقلال مقابل یاران رونالدو ظریف: ما در دفاع از این مرزوبوم تردید نمی‌کنیم و دستمان ‌بسته نیست مالیات بر زمین‌های خالی و خانه‌های لوکس در بودجه 1404 آمریکا 6 شرکت چینی را به بهانه کمک به برنامه‌های نظامی ایران تحریم کرد ادعای شاباک: ایران به دنبال ترور مقامات اسرائیلی است جبهه اصلاحات: ادعای اتحادیه اروپا درباره جزایر سه گانه غیرقابل قبول است ایران و هند بر تقویت همکاری‌ها در چارچوب بریکس تاکید کردند انفجار ناشی از نشت گاز خانه‌ای سه طبقه در ویان کبودراهنگ همدان را تخریب کرد به خاطر مادرم از همه هواداران پیروزی انتقام می‌گیرم! جلالی فراهانی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل شد وزیر ارشاد: معاون هنری مشخص شده است؛ منتظر پاسخ استعلام هستیم مهرداد محمدی روانه بیمارستان شد