۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۲۱۴۹
انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۸

اولین دوره جشنواره تجسمی "بن بست" با تمرکز بر پرفورمنس آرت

اولین جشنواره هنری «بُن‌بَست» ، با تمرکز به مدیوم پرفورمنس آرت و کانسپت "رابطه"، از روز جمعه 11 مرداد ماه 98 آغاز به کار می‌کند. این فستیوال هنری با مدیریت و کیوریتوری علی فیروزجنگ با اجرای ده هنرمند برجسته و یک اجرای گروهی تا 25 مردادماه 98 ادامه خواهد داشت.

در این فستیوال با توجه به وجود رویکردهای آموزشی ، کارگاه هایی نیز به صورت رایگان توسط فیروزجنگ برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان در این کارگاه ها در قالب گروه " بن بست" ، با یک اجرای گروهی به صورت عملی این مدیوم را تجربه خواهند کرد.

اولین دوره جشنواره تجسمی
این فستیوال تجسمی با همکاری شرکت فرهنگی هنری سایدا و کیوریتوری و مدیریت علی فیروزجنگ میزبان علاقه‌مندان به این هنر خواهد بود.

پوستر این فستیوال توسط یاسمن داودی و با الهام از پرفورمنس آرت رابطه در زمان که توسط مارینا آبراموویچ و اولای در سال 1977 اجرا شد، طراحی شده است.

شایان به ذکر است این فستیوال با همیاری و همکاری کسری علیها ، مدیریت داخلی گالری علیها، سرکار صورح واحد زاده، مدیرعامل شتاب دهنده سیسوتِک و رخشید فنایی، مشاور هنری پلتفرم هنرگردی، و استودیوی هنری تصویر خیال نقره ای برگزار میشود.

اولین دوره فستیوال تجسمی "بن بست ؛ همه روزه به جز از شنبه‌ها راس ساعت 19 در گالری علیها تهران میزبان علاقه‌مندان به این هنر خواهد بود.

امیر راد، نسیم احمدپور، مهین صدری، مهدی صدر، علی راضی، پگاه طبسی‌نژاد، پژمان حسینی، یاسر خاسب، علیرضا امین‌مظفری و گروه بن‌بست، از جمله هنرمندان این دوره از فستیوال هستند.

در پایان ذکر این نکته الزامی است که تمامی اجراها و کارگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها