۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۲۱۷۷
انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۸

پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس با نفرات ذخیره خود موفق به شکست نفت مسجدسلیمان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس که روز گذشته با نفرات اصلی‌اش تیم پیکان را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود، امروز (پنجشنبه) نیز با نفرات ذخیره خود موفق شد تیم نفت مسجدسلیمان را در ورزشگاه شهید کاظمی با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

امیر روستایی در نیمه اول و مهدی عبدی در نیمه دوم گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، محمد انصاری، آدام همتی، سعید حسین‌پور، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، محمدامین اسدی و امیر روستایی راهی میدان شد.

در ابتدای نیمه دوم، مهدی عبدی جایگزین اسدی شد و در دقیقه 60 سیدجلال حسینی جای خود را به احمدرضا احمدوند داد. همچنین محمد حسینی در دقیقه 68 جای عالیشاه را در ترکیب پرسپولیس گرفت.

ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان