۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۴۳۲۰
انتشار: ۲۳:۰۵ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۸

خط خوردن قوچان‌نژاد از فهرست جدید آپوئل

رسانه ورزشی قبرس از خط خوردن رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی از فهرست جدید تیم آپوئل نیکوزیا برای مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت Sport - fm قبرس، تیم آپوئل نیکوزیا در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس هلند می‌رود و تا روز پنجشنبه باید فهرست جدید بازیکنان خود را به یوفا ارسال کند.

بر اساس این گزارش، خط خوردن رضا قوچان‌نژاد و روما از فهرست جدید اروپایی تیم آپوئل قطعی است اما بازیکن سومی که باید حذف شود هنوز مشخص نیست.

تیم آپوئل قبرس در دیدارهای رفت‌وبرگشت مرحله سوم حذفی لیگ قهرمانان اروپا از سد تیم قره‌باغ آذربایجان گذشت.

برچسب ها: قوچان نژاد
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان