۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۷۳۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۷۳۰۴
انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۸

«جانور گرسنه»؛ مستند صدا وسیما در باره حمله سایبری به برنامه اتمی ایران

برنامه «ثریا» جدیدترین مستند خود را با عنوان «جانور گرسنه» با موضوع حمله ویروس استاکس نت به تاسیسات اتمی نطنز امشب روی آنتن می‌برد.

به گزارش کیهان، در این مستند ناگفته‌هایی عجیب درخصوص پیچیده‌ترین حمله سایبری جهان به مراکز هسته‌ای نطنز از منظر کارشناسان داخلی و خارجی روایت خواهد شد.
 
در مستند بیان می‌شود که ویروس استاکس نت به عنوان مهیب‌ترین بدافزار قرن چگونه و توسط چه کسانی مهار شد. 

مستند «جانور گرسنه» کاری از گروه برنامه‌سازی ثریا است که امروز سه شنبه 12 شهریور ساعت 20 به مدت 50 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.
برچسب ها: استاکس نت ، نطنز
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
13
2
همش چرت و دروغ و خیالات سازنده هاشه. شاید 10 درصدش راست باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
3
1
می توان از مازیار ابراهیمی به عنوان کارشناس در برنامه استفاده نمود.
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته