۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۷۷۶۸
انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۸

دادسرای روحانیت: اقدام قضایی درباره آیت‌الله صدرالساداتی و برادرانش صورت نگرفته

نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم از سوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت در رابطه با انتشار خبری مبنی بر بازداشت آیت‌الله روح الله صدرالساداتی و برادرانش در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فارس، روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت در رابطه با انتشار خبری مبنی بر بازداشت آیت‌الله روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم از سوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود».

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد