۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۹۰۹۵
انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۸

جزییات احضار مقصران سیل گلستان

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که در جریان رسیدگی به پرونده مقصران سیل استان گلستان ۱۱ مدیر به دادسرا احضار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی یکشنبه شب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد در نتیجه تحقیقات و گزارش کارشناسان سازمان بازرسی متهم شناخته شدند و متعاقب آن به دادسرا احضار و هم اکنون پرونده مربوطه در اختیار بازپرس است تا پس از تکمیل برای صدور رای به دادگاه معرفی شوند.

وی اتهام این افراد را اهمال در انجام وظیفه قانونی و تضییع حقوق بیت المال و عامه عنوان کرد و گفت: از ۱۱ مدیر احضار شده هفت نفر در حوزه آب و آب منطقه ای، سه نفر از مدیران بنیاد مسکن و یک نفر از شرکت گاز هستند که به وظایف خود عمل نکرده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که ارتباط شرکت گاز با وقوع سیل چه بوده است؟ اظهار کرد: مدیر مربوطه در حوزه گاز در جریان اجرای یک پروژه عمرانی مقصر است که البته باید در این خصوص تحقیق و بررسی بیشتری انجام شود و فعلا نمی توان جزییات بیشتری بیان کرد.

دادستان گرگان گفت: اصل پرونده مقصران سیل گلستان در شعبه ویژه بازپرسی جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است و آنچه که در صلاحیت دادسرای گرگان است شامل همین ۱۱ نفر می‌شود بنا بر این به اتهام سایر افراد در تهران رسیدگی خواهد شد.
به گزارش ایرنا در جریان سیل ابتدای سال ۹۸ گلستان علاوه بر آسیب و خسارت سنگین به زیرساخت های استان در بخش های مختلف شهری و روستایی ۱۱ نفر نیز جان باختند.

برچسب ها: سیل گلستان
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود