۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۳۱-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۹۰۰۴۳
انتشار: ۱۷:۴۸ - ۳۱-۰۶-۱۳۹۸

آزادی 23 نفر از بازداشتی‌های اعتراضات هپکو

23 نفر از بازداشتی‌های اعتراضات هپکو آزاد شدنددادستان اراک گفت: اکثر کسانی که نقش رهبری و لیدری در ماجرای اعتراضات هپکو نداشتند آزاد شدند.

به گزارش ایسنا، قاسمی با اشاره به اعتراضات کارگران هپکو اظهار کرد: پیرو اعتراضات کارگران و بستن خط آهن که حدودا ۱۲ ساعت به طول انجامید، بر اساس مصوبه شورای تامین ناچارا برای بازگشایی خط اقدام شد و در این رابطه تعدادی توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: شاکی این افراد اداره راه آهن و مسافرین قطار هستند که در اثر این اقدام و اعتراضات صورت گرفته، حدود ۵ قطار امکان تردد نداشتند و مسافران در مسیر معطل شده بودند.

قاسمی افزود: علی رغم مدارا و همکاری با کارگران و صحبت‌های استاندار، فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری استان اعتراضات ادامه داشت و خط راه آهن همچنان بسته بود که ۲۹ نفر دستگیر شدند.

دادستان اراک تصریح کرد: ۲۳ نفر تا کنون آزاد شدند و ۶ نفر دیگر هم آزاد می‌شوند.

قاسمی گفت: کارگران اختلافاتی با سهامدار در رابطه با مالکیت شرکت و حقوق و مزایا دارند که مربوط به سازمان خصوصی سازی است و در این زمینه استاندار استان مرکزی مراتب را به تهران اعلام کرده و دستور رئیس جمهور مبنی بر خلع ید سهامدار صادر شده است.

دادستان اراک تصریح کرد: کلیه مسئولین استان با همه وجود به مشکلات کارگران واقف‌اند و تلاش ویژه در جهت حل مشکل دارند و از طریق مرجع ذی صلاح مصر و پیگیر هستیم، ان‌شاءالله مشکل این هموطنان شریف و زحمتکش از طریق مسولین دولتی در تهران حل شود و هر چه سریعتر تصمیمات منطقی و سریع اتخاذ و ابلاغ شود.

برچسب ها: هپکو
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود