۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۱-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۰۱۹۸
انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۱-۰۷-۱۳۹۸

تعهدات معوقه برخي از محصولات ايران خودرو به روز شد

با وجود محدوديت ها و چالش هاي موجود در زمينه تامين و توليد خودرو، ايران خودرو برخي از تعهدات معوقه محصولات خود را به روز كرده و به روزرساني تعهدات ساير محصولات نيز در دستور كار قرار دارد.
تعهدات معوقه برخي از محصولات ايران خودرو به روز شد

به گزارش عصر ایران پایگاه خبری ایران خودرو نوشت: تعهدات پژو پارس اي.ال.ايكس، پارس اتوماتيك، هايما اس 5، دناپلاس و سمند اي.اف7 بنزيني به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو405 بنزيني و دوگانه سوز نيز به زودي اجرا و به روز خواهد شد.

تعهدات معوقه برخي از محصولات ايران خودرو به روز شد

برمبناي اين گزارش، با تدابير انديشيده شده از سوي مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو و بازنگري در قراردادهاي موجود با سازندگان، به زودي رونق به خطوط توليد اين خودروساز بازگشته و شرايط توليد و تحويل خودرو به مشتريان بهبود خواهد يافت. برهمين اساس،‌ تحويل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتريان به زودي محقق خواهد شد.

فروش اموال و دارايي‌هاي غيرمولد، بهبود ساختارهاي مالي با هدف كاهش هزينه‌هاي توليد و اجراي برنامه‌هاي فروش فوري از جمله اقدامات و تلاش هاي فعلي ايران خودرو است كه نتايج آن دركوتاه مدت منجربه افزايش توليد و عرضه خودرو و ايجاد تعادل در بازار خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد،‌ گروه صنعتي ايران خودرو از سال گذشته تاكنون توانسته بيش از 514 هزار دستگاه خودرو تحويل مشتريان داده و در شرايط تحريم و مشكلات در تامين قطعات، به توليد و عرضه خودرو ادامه دهد و درحال حاضر نيزاقدامات با هدف عرضه درراستاي حذف دلالان و واسطه ها ( با افزايش توليد )‌ منجر به ثبات و كاهش قيمت خودرو در بازار شده است .

برچسب ها: ایران خودرو ، تعهدات
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان