۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۳۹۵۳
انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۸

اورژانس: افزایش مسمومان دانشگاه علم و صنعت تا 70 نفر

رئیس مرکز اورژانس تهران از افزایش تعداد مسمومان دانشگاه علم و صنعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: تعداد مسمومان حادثه شب گذشته مسمومیت دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علم و صنعت در نارمک به ۷۰ مورد رسید.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ نفر از مسمومان در محل درمان شده و ۱۱ نفر به بیمارستان‌های امام حسین (ع) (۱۰ مورد) و آیت الله طالقانی تهران (یک مورد) منتقل شدند، اظهار کرد: برای این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام شد.

روز گذشته معید مهدیان دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت در گفتگویی که با خبرنگار مهر داشت از مسمویت غذایی ده‌ها تن از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق یک بار دیگر در تیرماه امسال برای دانشجویان رخ داده بود، گفت: بار قبل ۷_۸ دانشجو مسموم شدند.
برچسب ها: علم و صنعت ، اورژانس
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی