۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۶-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۴۲۱۷
انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۶-۰۷-۱۳۹۸

سخنگوی کرملین: آنکارا جزئیات توافق با آمریکا را ارائه دهد

سخنگوی کرملین در گفت‌وگویی تاکید کرد، مسکو انتظار دارد اطلاعات توافق‌های آمریکا – ترکیه درباره تعلیق عملیات در شمال سوریه را از آنکارا دریافت کند.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: امید داریم اطلاعاتی از جانب ترکیه درباره توافق با آمریکا دریافت کنیم.

پنج‌شنبه، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در آنکارا دیدار کرد. پس از این نشست، مایک پنس گفت طرفین به توافقی دست یافتند تا یک آتش‌بس ۱۲۰ ساعته (۵ روزه) در شمال شرقی سوریه برقرار شود و نیرو‌های یگان‌های مدافع خلق کرد (ی‌پ‌گ) بتوانند از آنجا خارج شوند.
 
طبق این توافق، تمام فعالیت‌های نظامی تحت عملیات "چشمه صلح" که هدفش پاکسازی منطقه مرزی ترکیه – سوریه از نیرو‌های تحت رهبری کرد‌ها و گروه شبه‌نظامی داعش عنوان شده است، تعلیق خواهد شد و این عملیات با تکمیل خروج، به طور کلی متوقف می‌شود.
برچسب ها: آنکارا ، کرملین ، روسیه
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!