۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۵۸۲۰
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۸

رویترز: حریری امروز یا فردا استعفا می‌کند

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام مسئول در لبنان اعلام کرد که حریری احتمالا امروز (سه‌شنبه) یا فردا استعفا می‌دهد. همزمان رسانه‌های لبنانی امروز گزارش دادند که سعد حریری در حال بررسی تصمیم اعلام استعفای خود است که این امر به معنای استعفای کامل دولت لبنان است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام لبنانی که نامش را فاش نکرده گفت که سعد الحریری، نخست وزیر لبنان امروز یا فردا استعفا می‌دهد.

شبکه الجدید لبنان هم گزارش داد، اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان جهت پایبندی به خواسته‌های معترضان، تصمیم خود را برای استعفا گرفته است و پیش‌بینی می‌شود که این تصمیم امروز اتخاذ شود.
 
در همین راستا، فؤاد سنیوره، نخست‌وزیر پیشین لبنان به اسکای نیوز گفت که سعد حریری می‌خواهد به توافقی در مورد تشکیل دولت جدید تا قبل از استعفای دولت کنونی دست یابد.


برچسب ها: لبنان ، حریری ، استعفا
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!