۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۶۸۲۲
انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۸

تحریم "سید مجتبی خامنه ای، رئیسی، حداد عادل" و 6 نفر دیگر توسط آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا نام یک نهاد و ۹ شخصیت حقیقی ایرانی از جمله محمد محمدی گلپایگانی، ولایتی و وحید حقانیان را به فهرست افراد و نهادهای تحت تحریم خود اضافه کرد.
آمریکا یک نهاد و ۹ فرد ایرانی را تحریم کرد.

به گزارش عصر ایران، وزارت خزانه‌داری آمریکا نام یک نهاد و ۹ شخصیت حقیقی ایرانی را به فهرست افراد و نهادهای تحت تحریم خود اضافه کرد.


به گزارش تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا ظهر روز دوشنبه به وقت محلی از افزوده شدن نام ستاد کل نیروهای مسلح ایران و همچنین 9 فرد ایرانی به فهرست افراد و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه است، خبر داد.


بنا به خبر یورونیوز نام این افراد به این شرح است:

- مجتبی خامنه‌ای ( فرزند رهبری)

- غلامعلی حدادعادل

-ابراهیم رئیسی (رئیس قوه قضاییه)

- علی اکبر ولایتی

- وحید حقانیان

- محمد محمدی گلپایگانی ( رییس دفتر رهبری)

-محمد باقری ( رییس ستادکل نیروهای مسلح)

-حسین دهقان ( وزیر سابق دفاع)

-غلامعلی رشید

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان