۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۸۰۲۶
انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۸

وزیرآموزش‌وپرورش: کنکور، مانع کسب مهارتهای دینی دانش‌آموزان است

وزیرآموزش‌وپرورش: کنکور، مانع کسب مهارتهای دینی دانش‌آموزان استوزیرآموزش‌وپرورش کنکور را مانع مهمی در مسیر تربیت فرهنگی و کسب مهارت‌های دینی دانش آموزان برشمرد.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی در نشست با اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به سند تحول بنیادین اظهارکرد: این سند نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت است و مهم‌ترین ساحت کاری و مأموریت آموزش‌وپرورش، تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان است.

وی افزود: علی‌رغم وجود قانون حذف کنکور، این موضوع مانع مهم تربیت فرهنگی و کسب مهارت‌های دینی دانش آموزان است.

 حاجی میرزائی با قدردانی از همکاری نمایندگان مجلس با آموزش‌وپرورش تصریح کرد: نقش خانواده در تعامل با مدارس بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری درست و فرهنگ‌سازی در مسیر تعلیم و تربیت از وظایف مشترک نمایندگان وآموزش‌وپرورش است لذا تعامل و مساعدت این دو نهاد بسیار مهم است.

 وزیرآموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: تعلیم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به دانش آموزان مأموریت مهم نظام تعلیم و تربیت است وکارهای خوبی دراین خصوص صورت گرفته است اما کافی نیست.

 شایان‌ذکر است: معاونان وزیرآموزش‌وپرورش ازجمله؛ کاظمی معاون تربیتی و فرهنگی،‌ ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی به تشریح عملکرد آموزش‌وپرورش در حوزه‌های مختلف پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، در پایان این دیدار اعضاء فراکسیون قرآن و عترت مجلس، ضمن تشکر از اقدام‌های انجام‌ شده نقد و تحلیل خودشان را ارائه کردند و مقرر شد با همکاری هیئت‌رئیسه فراکسیون آموزش‌وپرورش برنامه جامعی برای توانمندی و مهارت روخوانی قرآن به‌ویژه در مقطع ابتدایی تدوین و اجرا شود.

ارسال به دوستان
میامی، خانه جدید خانواده مسی: همسر لئو از سازگاری سریع با محیط جدید می‌گوید فرمانده هوافضای سپاه: با چشمانی باز مراقبیم تا در صورت هرگونه خطا، پاسخی پشیمان‌ کننده به دشمن بدهیم طارمی: به دنبال جبران باخت به قطر هستیم/ سلب میزبانی انگیزه ما را بیشتر کرده است استایل عجیب ماشاریپوف؛ ستاره استقلال با دمپایی و لباس محلی ازبک‌ها در تمرین تیم ملی! (+عکس) آمریکا آتشبارهای پدافند هوایی به اسرائیل ارسال می‌کند کاراته ایران درخشید؛ نایب قهرمانی دختران در رقابت‌های جهانی آمار جالب از تقابل ایران و قطر؛ برتری قاطع گلزنان ایرانی بیرانوند در آستانه تاریخ‌سازی؛ یک قدم تا شکستن رکورد بازی‌های ملی دعوای مکرون با شهردار رم برای ماندن امیلی در پاریس یا رفتن به رم یونیفل: نیروهای اسرائیلی به زور وارد پایگاه ما شدند اسرائیل ۷ اکتبر را عزای عمومی اعلام می‌کند راز موفقیت داوودا؛ از شکست در آرنولد کلاسیک تا قهرمانی در مستر المپیا عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد یک مقام روس خطاب به بایدن: عامل ترور ترامپ در میان شما است؛ به ایران اتهام نزنید جنگ روایت‌ها در پرونده بیرانوند؛ پرسپولیس به دنبال تشدید مجازات