۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۸۳۹۸
انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۸

وزیر دفاع عراق: طرف سومی به سمت معترضان شلیک می‌کند

وزیر دفاع عراق در سخنانی گفت که ارتش این کشور وظیفه حفاظت از معترضان را به پلیس فدرال محول کرده است، اما افرادی از هر دو طرف، توسط طرف سومی هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نجاح الشمری، وزیر دفاع عراق در سخنانی در واکنش به کشته شدن معترضان عراقی اظهار کرد: اسلحه‌ای که نیرو‌های امنیتی عراق استفاده می‌کنند می‌تواند افراد را از فاصله ۷۵ تا ۱۰۰ متری مورد هدف قرار دهد و این سلاحی است که توسط نیرو‌های امنیتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: این درحالی است که در میان معترضان کشته شده، افرادی هستند که از فاصله ۳۰۰ متری به آن‌ها شلیک شده است.

الشمری تصریح کرد: پس از کالبدشکافی توسط پزشکی قانونی و خارج کردن گلوله‌های وارد شده به اجسادشان، متوجه شدیم که این گلوله‌ها از سوی هیچ یک از نهاد‌های عراقی و دولت وارد کشور نشده است. این گلوله‌های شلیک شده به صورت مبهمی وارد عراق شده‌اند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)