۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۸۷۹۰
انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۸

دادستان بهارستان: دستگیری 35 نفر در اغتشاشات بهارستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان با اشاره به دستگیری لیدرهای اغتشاشگران گفت: دستگاه قضایی با کسانی که به اموال عمومی به هر طریقی خسارت وارد کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

غلامرضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به اغتشاشات پیرامون طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار داشت: 5 نفر از لیدرهای اغتشاشگران در بهارستان دستگیر شدند که تحقیقات در مورد ارتباط آن ها با گروه های ضدانقلاب ادامه دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این 30 نفر دیگر نیز دستگیر شدند و تحقیقات پیرامون سابقه این افراد در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان سپس تصریح کرد: بیش از 70 درصد بانک ها تخریب و دچار حریق شدند اما در حال حاضر شرایط آرام است.

صادقی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به اموال عمومی به هر طریقی خسارت وارد کنند قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: بهارستان
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی