۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۵۴۲۴
انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۸

تدارک 30 میلیون پوندی کریستال پالاس برای جذب آزمون

سران باشگاه انگلیسی به جای چالوف، مهاجم باشگاه لوکوموتیو مسکو به دنبال جذب مهاجم ایرانی هستند. کریستال پالاس در زمستان قصد تقویت خط حمله اش را دارد و برای این کار 30 میلیون پوند تدارک دیده است.

یک رسانه روسی خبر داد باشگاه لیگ برتری انگلیس به دنبال جذب مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت است.

به گزارش فارس، سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه خبر داد که باشگاه کریستال پالاس انگلیس به دنبال جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ است.

بنا به گزارش‌ها سران باشگاه انگلیسی به جای چالوف، مهاجم باشگاه لوکوموتیو مسکو به دنبال جذب مهاجم ایرانی هستند. کریستال پالاس در زمستان قصد تقویت خط حمله اش را دارد و برای این کار 30 میلیون پوند تدارک دیده است.

با این وجود کارشناسان فوتبال احتمال فروش آزمون را پایین می دانند. زنیت نمی‌خواهد یکی از بهترین بازیکنانش را از دست دهد. قرارداد مهاجم ایرانی تا سال 2022 اعتبار دارد.

آزمون فوریه 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو از روبین کازان به زنیت آمد. او در فصل گذشته برای زنیت 26 بازی انجام داد و 11 گل و 6 پاس گل داد.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!