۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۵۹۱۶
انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۸

عطاری‌هایی که ترامادول می‌فروشند

عطاری‌هایی که ترامادول می‌فروشندمدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از دستگیری ۱۰ نفر به خاطر فروش داروهای غیرمجاز در عطاری‌های استان خبر داد.

علی اکبر مختاری در گفت وگو با ایسنا، گفت: روز گذشته گشت سیار تعزیرات به همراه بازرسین اصناف، کارشناس دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی در بازدید از واحدهای عطاری استان متوجه وقوع تخلفاتی در این بخش شد.

مختاری افزود: در مجموع این تخلفات در ۱۰ واحد مشاهده شد که از جمله آن می‌توان به فروش داروهای غیرمجاز لاغری، ترامادول و متادون اشاره کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا، این ۱۰ واحد پلمب و برای متصدیان آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

برچسب ها: عطاری ، ترامادول
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است