۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۵۹۴۴
انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۸

پرونده سحرتبر به قاضی مقیسه سپرده شد/ اتهام: معاونت در افساد فی‌الارض

پرونده «سحر تبر» تعیین شعبه شدوکیل مدافع فاطمه خوشیوند (سحر تبر) از ارسال پرونده موکلش به دادگاه انقلاب خبر داد.

سعید دهقان وکیل مدافع فاطمه خوشیوند (سحر تبر) در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار کرد: دادسرا ارشاد تهران پرونده موکلم را به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه ارسال کرد.

وی افزود: در حال حاضر درباره جزئیات این پرونده صحبت نمی‌کنم.

گفتنی است که در کیفرخواست صادره از سوی دادسرای ارشاد برای سحر تبر اتهام معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع مطرح شده است.

ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته