۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۹۲۴۹
انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۸

احوال‌جویی امیر کویت از آیت‌الله سیستانی

امیر کویت برای اطمینان از وضعیت جسمانی سید علی سیستانی برای وی پیامی ارسال فرستاد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی کویت(کونا)، صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در پیامی برای آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان از سلامتی جویای احوال ایشان شد.

وی برای آیت‌الله سیستانی شفای عاجل از خداوند درخواست کرد.

همچنین برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق در پیامی به سید علی سیستانی از سلامتی وی اطمینان حاصل کرد.

وی گفت: ما خداوند را به خاطر سلامتی شما و موفقیت‌آمیز بودن عملتان شکرگذاری می‌کنیم.

عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر مستعفی عراق نیز در نامه‌ای به سید علی سیستانی بر آمادگی دولت عراق و دستگاه‌های آن برای ارائه بهترین خدمات پزشکی برای سلامتی وی تأکید کرد.

هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد سید علی سیستانی نماد وطن و سوپاپ اطمینانی برای تمامی مستضعفین است.

وی برای سیستانی شفای عاجل و عمر طولانی و بابرکت از خداوند خواست.

ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی