۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۹۵۰۸
انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۸

تجهیز ۶۰۰۰ اتوبوس تهران به زنجیر چرخ و ضد یخ

تجهیز ۶۰۰۰ اتوبوس تهران به زنجیر چرخ و ضد یخسرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه همه اتوبوس‌های پایتخت به زنجیر چرخ و ضد یخ مجهز شده‌اند، گفت: همه ۶ هزار اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در تردد اتوبوس‌ها نداشته‌ایم.

محمود ترفع سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت اتوبوس‌ها و توجه به وقوع بارش برف در پایتخت اظهار داشت: از شب گذشته همکاران ما در شرکت واحد همه خطوط اتوبوسرانی و عادی را سرکشی و بازدید کرده‌اند.

وی افزود: با همکاری شهرداری مناطق همه مسیرهایی که اتوبوس های تندرو و عادی تردد دارند شن و نمک پاشیده شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه از روز گذشته سازمان هواشناسی وضعیت جوی را برای روز جاری پیش‌بینی کرده بود، تمهیدات لازم در اتوبوسرانی در نظر گرفته شد و همه اتوبوس‌ها مجهز به زنجیر چرخ و ضد یخ هستند.

ترفع خاطرنشان کرد: به دلیل تعطیلی مدارس مشکل جدی در مورد شلوغی اتوبوس‌ها نداریم ولی برخی از ایستگاه‌ها ممکن است با ازدحام جمعیت بیشتری همراه باشند و به طور کلی ناوگان اتوبوسرانی حتی در مناطق شمالی تهران در حال خدمت رسانی به مسافران است.

وی گفت: همه حدود ۶۰۰۰ اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در ترددهای آنها گزارش نشده است.

برچسب ها: اتوبوس ، زنجیر چرخ
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم