۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۰۹۹۱۲
انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۸

دایی، قلعه‌نویی و یک گزینه خارجی گزینه‌های فدراسیون فوتبال/ معرفی سرمربی تیم ملی تا 5 روز دیگر

به زودی از میان گزینه‌های موجود سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال از میان گزینه‌های موجود تا ۵ روز آینده انتخاب می‌شود.

به گزارش تسنیم، فدراسیون فوتبال در پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال است که طبق گفته حیدر بهاروند تا پنج روز آینده معرفی خواهد شد.

بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که آیا علی دایی و امیر قلعه‌نویی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند و سرمربی تیم ملی حتماً داخلی خواهد بود، گفت: بله، هر دو نفر و نفرات دیگری گزینه سرمربیگری تیم ملی هستند و یک گزینه خارجی هم داریم. به زودی از میان گزینه‌های موجود سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

برچسب ها: دایی ، قلعه نویی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)