۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۰۴۶۵
انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۸

دستگیری اعضای باند قاچاق اسلحه در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان خبر داد و گفت: از این باند تعداد ۷۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با کار اطلاعاتی، اعضای یک باند قاچاق اسلحه و مهمات را که قصد ورود ۲ محموله اسلحه جنگی و شکاری به استان را داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود:پلیس اطلاعات پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودرو حامل اسلحه قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد ۷۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری شامل هفت قبضه اسلحه جنگی و ۷۱ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان اسلحه ، فروشندگان و دارندگان اسلحه و مهمات غیر مجاز و کسانی که از اسلحه مجاز و غیر مجاز برای تیراندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می کنند مصمم است.

برچسب ها: قاچاق اسلحه
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد