۲۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۲۶۰۴
انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۸

پلیس: خطر ریزش بهمن در جاده هراز/ لطفا بوق نزنید

مسافران در زمان تردد در مناطق کوهستانی و صخره ای از بوق زدن خودداری کنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: براساس پیش بینی اداره کل هوا شناسی و با توجه به افزایش دما احتمال ریزش بهمن و رانش کوهستانی در محورهای کوهستانی هراز وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مسافران در زمان تردد در مناطق کوهستانی و صخره ای از بوق زدن خودداری کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای هراز و فیروز کوه خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای شرق استان تهران به سمت شهرهای شمالی کشور نیمه سنگین در جریان است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین است و پیش بینی می شود در ساعات پایانی روز و به مرور بر حجم بار ترافیکی این محور افزوده شود.

محبی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شهرهای شمالی کشور نیمه سنگین و پر حجم بوده و ترافیک در شهرهای عبوری محورهای شرق استان با حجم ترافیکی بیشتری همراه است.

وی تاکید کرد: رانندگان مسیرهای کوهستانی با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلوی و با دوری از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، سفری ایمن و سلامت داشته باشند.

برچسب ها: پلیس ، هراز ، بوق
ارسال به دوستان
شهردار تهران: تهرانی‌ ها سال ۱۴۰۲ فقط ۳ روز هوای پاک تنفس کردند پژوهش جدید: تنهایی می‌تواند احتمال کابوس دیدن را بیشتر کند حمله موشکی گسترده به حیفا و تل آویو دادستان کشور: حقوق مستمری افراد فوت شده حادثه معدن طبس از مهرماه پرداخت می‌شود دریافت حقیقت متن با گفتگوی دائمی میان نظریه‌های ادبی ممکن است درخواست آمریکا از شهروندانش برای خروج هرچه سریع‌تر از لبنان استقلال و النصر در دبی به مصاف هم می‌روند؛ ورزشگاه راشد میزبان نبرد آبی‌ها و رونالدو جنگ فوتبال اروپا علیه فیفا؛ شکایت رسمی به دلیل تقویم فشرده مسابقات پلیس: تکذیب حمله اوباش و تعرض به منزل استاد دانشگاه در نسیم شهر یامال، پدیده بی‌نظیر؛ ارزش او 600 برابر امباپه در 17 سالگی است برگزیدگان هفتمین جشنواره فرهنگی امین الضرب معرفی شدند هشدار مربی قطری به تیمش: ایران را دست کم نگیرید تشییع پیکر شهید نیلفروشان پنج‌ شنبه در اصفهان چرا نویسنده برنده نوبل ادبیات امسال نمی‌خواهد حرف بزند؟ اعلام شرایط پرداخت ارز مسافرتی به زائران عمره مفرده