۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۲۸۱۵
انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۸

اردوغان: ترکیه را به مقصد محبوب گردشگری ورزشی تبدیل می کنیم

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت: با گسترش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشورمان را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد جهان در زمینه گردشگری ورزشی تبدیل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اردوغان اظهار داشت:

- طی 17 سال اخیر همانند دیگر زمینه‌ها در عرصه توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیز تحولی بی‌نظیری ایجاد کردیم.

- امسال از ورزشکاران کشورمان در بازی‌های المپیک انتظار زیادی داریم. به موفقیت ورزشکاران‌مان مطمئن هستیم.

- ما از صمیم قلب به اصل «ورزش برای همگان» باور داریم. با این رویکرد تلاش می‌کنیم امکانات ورزشی را در دسترس همه قرار دهیم.

- 10 هزار سبد بسکتبال در تمام کشور نصب خواهیم کرد و بدین ترتیب هموطنان‌مان امکان بازی بسکتبال را پیدا خواهند کرد.

- در سال پیشرو انتظار شرکت دستکم یک میلیون جوان در فعالیت های ورزشی داوطلبانه را داریم.

- ورزشکارانی که در مسابقات بین‌المللی به نمایندگی از کشورمان به رقابت می‌پردازند، می‌توانند در یکی از 28 دانشگاه خصوصی با بورس تحصیلی آموزش ببینند.

- به نسلی نیاز داریم که تنها به آینده شغلی خود متمرکز نباشد بلکه دارای حس مسئولیت، اعتماد به نفس بوده و توانایی کار گروهی با دوستان خود را داشته باشد.

ارسال به دوستان
ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله