۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۴۴۳۲
انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۸

علی‌بابا هر دو ثانیه، یک خدمت گردشگری ارائه می‌دهد

مسعود طباطبایی، مدیر عامل گروه علی بابا می‌گوید: «در حال حاضر علی بابا به عنوان رتبه یک سفر در هر دو ثانیه، یک خدمت گردشگری به کاربران ارائه می‌دهد. حتی بلیت چارتری را پس می‌گیریم و براساس قوانین موجود هزینه خرید بلیت را استرداد می‌کنیم.»

علی بابا که فعالیت خود را نزدیک به شش سال پیش و با فروش آنلاین بلیط هواپیما آغاز کرد، امروز عنوان رتبه یک سفر را به خود اختصاص داده و از بازیگران اصلی صنعت گردشگری آنلاین کشور به شمار می‌رود. ‌اکنون علی بابا با 680 نفر پرسنل متخصص که در ساختمان‌های روز اول علی بابا و یارا مشغول به کار هستند، خدمات متمایزی در حوزه گردشگری و پشتیبانی به کاربران ارائه می‌دهد. علی بابا علاوه بر تسهیل روند خرید محصولات گردشگری، خدمات پشتیبانی متمایزی چون مشاوره تخصصی در زمینه سفر، پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، راه‌اندازی سرویس‌های ویژه مانند سرویس کال‌بک، ایجنت کال‌بک، اعلام خودکار تاخیر پروازها و... را به خانواده بزرگ کاربران خود ارائه کرده است. 

برچسب ها: علی‌بابا
ارسال به دوستان
ال 90 ایرانی رسما توسط پارس خودرو در معرض نمایش قرار گرفت (+عکس و مشخصات خودرو) ترفند موذیانه همستر کامبت، میلیون‌ها کاربر را نقره داغ کرد با دانش آموزی که از رفتن به مدرسه امتناع می کند، چه کنیم؟ شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد